een week vol probleempjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Amber Kramer - WaarBenJij.nu een week vol probleempjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Amber Kramer - WaarBenJij.nu

een week vol probleempjes

Blijf op de hoogte en volg Amber

24 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Een week vol problemen..

Of na ja problemen kleine dingen die gewoon niet leuk zijn om mee te maken. Zo was ik zondagavond na dat ik mijn blog had gepost in de hangmat gaan liggen. Er was nog 1 iemand thuis maar die zou weggaan. De rest was allemaal naar de beachparty. Ik was te laat uit werk dus had geen zin meer om te gaan. Na een half uur hoor ik gerommel in de keuken, ik denk yeahh ze zijn thuis dus ik loop naar boven en sta in de deuropening van de keuken staan daar 2 vreemde jongen. Ik schat dat ze in de 20-30 waren in de koelkast te graaien. Zo snel als ze mij zagen waren ze ook weg. Eentje kwam er uit de gang van de kamers (ik gok dat hij sloten aan het controleren was). Bang als ik was rende ik naar boven kijken of Bas nog thuis was, maar die was weggegaan. Ik snel naar mijn eigen kamer en deze op slot gedaan. Ik de anderen geappt en na 10 minuten waren de eersten alweer thuis. Ik kon wel janken toen ik ze zag.

De volgende ochtend meteen gemeld bij onze huurbaas die tegen mij tekeer ging omdat we niet de deuren op slot zouden doen, klopt dat doen wij inderdaad niet omdat niet iedereen/of helemaal nier iedereen de sleutel heeft van bepaalde deuren. Hij weer boos op de organisatie die hierop zat. In de middag stond hij al in ons huis om de sloten te bekijken en het meteen te regelen. TOP! Hopen dat nu ook snel die sloten er op worden gezet en we hiervan een sleutel krijgen.

Het tweede wat mij is overkomen is de auto. Een spijker in de band. Ik de verhuurder opgebeld en die zei dat alles achterin lag. Ik kijken en ja alles lag achterin. Er was 1 bout anders (omdat anders anderen de banden zo kunnen meenemen) dus ik moest die bout met een speciaal dopje eruit halen. De krik was verre van goed meer. Helemaal verroest en het kostte ontzettend veel kracht om dat ding omhoog te krijgen. Ik was allang blij dat ik op een parkeerplaats stond en dat ik niemand in de weg zat. Uiteindelijk gebeld naar de roadservice. Het kostte 57 NAF aan voorrijkosten en dan komen de arbeidskosten etc er nog bij. JA DOEI ik doe het zelf wel. Ik wist hoe het moest en zo eigenwijs als ik ben ging ik door met mijn verroeste krik en bout die ik er gewoon niet af kreeg. Uiteindelijk twee heren gevraagd, na veel pijn en moeite (liever wil ik alles gewoon zelf doen) en deze pakten een andere krik en alles ging ontzettend soepel bij hun. Hup hup en de band zat er op en ik kon doorrijden.

Voorderest waren de ongelukken bij anderen. Ruitjes ingetikt van de auto, de dames van het tuinhuisje hebben alweer de 8e auto binnen 3 maand.. thanks HARRY! Wat hebben die veel pech met de auto. Ook anderen hadden een lekke band en volgens mij hebben we met zn allen wel 8 x gereden om iemand op te halen die problemen had met de auto.
Nu even naar de leuke dingen die er gebeurd zijn.

Deze hele week heb ik stage gelopen. Maar dat was erg leuk om te doen, ik sta op verschillende plekken en kom dan ook iedereen te zien van het hele bedrijf. Ik heb genoeg tijd om ook bezig te zijn aan mijn verslagen, want thuis heb ik hier echt geen zin in om mee bezig te zijn.

Zaterdags hadden we een poolparty en was het Ingrid’s bday. Eerst wat gegeten met iedereen thuis en toen naar Ingrid geweest. Ze heeft een leuk huis en leuke vrienden, deels Engels, Papiaments en Nederlands. Ingrid woont ook echt dicht bij mij in de buurt, wat ik niet had verwacht. Daarna terug naar de poolparty, nog even in het zwembad gesprongen maar eigenlijk was ik helemaal kapot. Ik had vannacht haast geen oog dicht gedaan en ben ook een paar keer uit bed gekomen.

Zondag zijn we met veel huisgenootjes naar het strand geweest, naar westpunt, dat is best een eindje rijden. Hopen dat ik nog een beetje een kleurtje krijg. Aangezien mijn neus ook alweer voor de 3e x verbrand is. Ik heb ook zo’n grote neus… Ik ben van een rots afgesprongen (WAT GEWELDIG) 2 x zelfs!! Wat een kick super vet. Op de terugweg hebben we een enorme strotbui gehad, met hagel! Zo kwam de regen zo was die ook weer weg. Niet verwacht dat ik mijn ruitenwissers nog eens op de hoogste stand moest gebruiken.

Bon dia mi dushi’s (fijne dag mijn lieverds)

  • 24 Februari 2015 - 17:50

    HAROLD:

    Hoi Amber, volg je reis verslag / blog met belangstelling.
    Waar werk je nu dan voor je stage ?
    alles wel veilig verder
    Ook foto's. Voorhanden?


    In Nederland zeer slecht weer

  • 25 Februari 2015 - 12:38

    Corien:

    Hoi Amber , meid je maakt wat mee daar ! Pas goed op jezelf , en blijf genieten x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Amber

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 5890

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 18 Juli 2015

Curacao 2015

Landen bezocht: