Nog maar 1 maand! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Amber Kramer - WaarBenJij.nu Nog maar 1 maand! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Amber Kramer - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 maand!

Blijf op de hoogte en volg Amber

19 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Nou laat ik maar weer eens een blog posten aangezien ik dat al lang niet meer heb gedaan en aangezien er alweer heeeel veel gebeurd is.

Om te beginnen het belangrijkste nieuws. Ik ben gestopt met mijn opleiding. Al vanaf dat ik van de Havo afkwam wou ik Vrijetijdsmanagement doen maar vond dit te ver reizen. Ik wou namelijk graag naar Diemen maar vond 17 jaar en op kamers toch iets te jong. Ik ging dus eerst HTRO doen en wou daarna Vrijetijdsmanagement gaan doen. Nu ben ik er achter gekomen dat als je al voor een opleiding bent afgestudeerd en je wil nog een opleiding doen dat je dan geen recht hebt op het wettelijke collegegeld maar op instellingsgeld, en laat dit nou 4 x duurder zijn. Ik ging dus nadenken of de HTRO wel echt bij mij paste.. gekeken wat er volgend jaar van mij verwacht word en toen tot de conclusie gekomen dat ik toch echt wel vrijetijdsmanagement wilde gaan doen.

De stoute schoenen aangetrokken, veel skypegesprekken met mijn ouders erover gehad en mij toen toch echt maar ingeschreven voor de opleiding. Wel ga ik hier mijn stage afronden maar ga ik wel eerder naar huis. In plaats van 18 juli ga ik rond 20 juni terug naar huis, om bezig te gaan met kamers zoeken. Diemen is voor mij te duur om te wonen en InHolland staat nog niet super aangeschreven, dus dan blijft studentenstad Breda over! The tukker goes Brabants! Lastig is wel dat ik hier al wel op zoek ben via internet maar niet langs kan gaan om te kijken, maar gelukkig heb ik hele lieve ouders die dit graag voor mij willen doen . Gelukkig weten hun ook wel wat ik fijn en prettig zou vinden !

Ik heb ook een tijd in de financiële crisis geleefd. Opeens was mijn bankrekening een beetje leeg. Oepsie !! Toch iets te veel uitgegeven. Een maand geleefd op crackers en restjes van anderen. Maar we houden vol! Uitgaan met mijn eigen flesje water. Maar gelukkig is dat nu ook allemaal alweer opgelost!

In het huis gaat het een stuk minder! Steeds meer leuke mensen gaan weer terug naar Nederland en er komen niet veel mensen meer bij. Van de 40 man zijn er nu nog 28 over. Dit geeft wel meer rust in het huis, wat dan wel weer prettig is. De afwas en de troep keeps the same, niemand doet het en het staat te verrotten op het aanrecht, super zonde. Gelukkig ben ik nu naar boven verhuisd dus heb ik geen last meer van de vieze lucht van de afwas en de vuilnisbakken. Volgende week verhuis ik weer naar een andere kamer ! Met tweepersoonsbed <3 <3 <3 !! Lekker in de breedte liggen, heerlijk! Hahaha

En dan komen al snel papi, mami en essie deze kant op! Voor hun heb ik al een heel schema in petto. Dus vervelen zullen zij hier niet. Ben helaas niet alle dagen vrij maar wel heel veel! Daarna helaas 6 dagen in de week werken om de uren weer in te halen. We keep on going !!
Foto’s op facebook plaatsen lukt niet zo goed.. Dus hopen dat dit volgende week even lukt, kunnen jullie tenminste weer zien wat ik allemaal heb gedaan :)

Ik zal ook nog wel vertellen wanneer ik weet welke datum ik terug ben in Nederland!

Mi ta sinti boso falta !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Amber

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 5896

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 18 Juli 2015

Curacao 2015

Landen bezocht: