The Beginning! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Kramer - WaarBenJij.nu The Beginning! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Kramer - WaarBenJij.nu

The Beginning!

Blijf op de hoogte en volg Amber

01 Februari 2015 | Nederland, Amsterdam

Tukker goes International..!

Mijn allereerste verslag, nu nog in Nederland. Ik zal hierop elke twee weken ong. een verslag op posten zodat iedereen kan zien wat ik allemaal doe en beleef in Curacao !

Vandaag mijn favoriete regio Twente verlaten om aan mijn nieuwe avontuur te beginnen in Curacao. Als tussenstop Amsterdam om samen met familie te eten om morgenvroeg op het vliegtuig te stappen naar de Antillen.

Zaterdag afscheid genomen van mijn volleybalteam, laatste wedstrijd gespeeld met een punt gewonnen ! En zondag afscheid genomen van al mijn lieve vrienden en vriendinnen, ontzettend veel drop gekregen (ondanks dat drop gewoon te koop is in Curacao haha), veel gelukspoppetjes en beschermengels, dat moet dus wel goed komen..

Het besef dat ik echt iedereen een half jaar niet ga zien is er nog niet echt maar dat zal morgen bij vertrek vast wel komen. Dan zullen vast de eerste huilbuien wel komen.

Hopen dat ik niet teveel aan kilo's mee heb en dat ik veilig door de douane heen kom. Aangezien mijn ervaringen met de douane niet altijd soepel verliepen.. so wish me luck :)

Tot het volgende verslag


  • 01 Februari 2015 - 21:01

    Marcel:

    Heel veel plezier

  • 01 Februari 2015 - 22:08

    Corien :

    veel plezier meisje , en goede reis morgen !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Amber

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 5919

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 18 Juli 2015

Curacao 2015

Landen bezocht: